Perşembe , Aralık 8 2016
Başlangıç / Sorular / Ters ilişki zina sayılır mı

Ters ilişki zina sayılır mı

Sponsorlu Bağlantılar

Ters ilişki zina sayılır mı

Soru

Öncelikle Selamın aleyküm hocam benim sorum biraz karışık daha doğrusu cevabını halen daha bulamadığım sorular var hocam affınıza sığınarak söylüyorum ben 17 yaşında iken bir erkek ile sadece oral ilişki yaşadım (bu arada bende erkeğim hocam ) aradan 2 yıl geçti fakat piskolojimi halen daha düzeltemedim yaptığım günün gecesi tövbe ettim.

Fakat benim sorularım şunlar olacak hocam ben zina yapmış mı olmuşum yoksa haram mı işlemiş oldum ve Diğer bi sorumda şu olacak hocam Anal İlişki ile oral ilişkinin hükmü aynı mı ?

Cevap

Aleykum selam. Erkek erkeğe ilişki zinadır, tövbe etmek zorundasın. Erkek erkeğe yaptığın anal ve oral ilişkinin ikisi de zinadır. Bu pislik yola girme bir daha, Allah’ın yolundan çıkanlardan olursan sana kimse yardım edemez. Arkadan ilişkiye girene Allah rahmet etmez buyuruyor peygamberimiz (sav). Yani tövbe etmen farzdır.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

4 Yorumlar

  1. verdiğiniz cevap için çok teşekkür ederim hocam ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN fakat ben anal bir ilişki yaşamadım sadece oral ilişki yaşadım bu konuyu da detaylı bir şekilde araştırdım. evli olan kişilerde herhangi bir ayet yok olduğunu yazıyor ama bekar olanlarda ise oral ilişki kesinlikle haram olarak biliniyor bu yandan baktığımız zaman zina bildiğimiz şeyin adı fakat siz zinadır demişsiniz ama ben pek fazla anlayamadım konuyu açsak olur mu biraz daha detaylı ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN

  2. Zina sadece tam bir cinsel ilişki ile olmaz. Zina göz zinası, dokunma zinası, dil zinası gibi çeşitleri de vardır. Ayrıca insanı zinaya götüren her yol ve her şey zina gibi haram kılınmıştır.

  3. bu yanıtınız dahada aydınlatıcı oldu da hocam yani inanın bana yaptığımdan çok pişmanım dediğim gibi ben yaptığımın gecesi gidip tövbe edenlerdenim hayatımdaki en kötü geçirdiğim bir gündü Ama bi yandanda baktığımda ALLAH GERÇEKTENDE SABRINI VERİYOR Diğeyeceğim o ki ALLAH BİZİM YAPTIĞIMIZ TÖVBELERİ KABUL EYLESİN Hocam bana biraz akıl verin Namazlarımı oruçlarımı şükür ALLAHA Kİ bugüne kadar yememişim ama dahada faydalı ne yapabilirim ?

  4. Sık sık tövbe et, tövbe namazı kılabilirsin. Elbette ömür boyunca yapman gereken en önemli ibadet, namazdır. Namazını bırakırsan, böyle yollara girmen kolay olur. Sana tavsiyem farz namazlardır kardeşim. Asla tek bir vaktini kaçırmamaya itina et. Dualarında unutma bizi.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.