Cumartesi , Aralık 10 2016
Başlangıç / Sorular / Sürekli ihtilam oluyorum

Sürekli ihtilam oluyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Sürekli ihtilam oluyorum

Soru

Beyler 3-4 günde bir ihtilam oluyorum bir şey olur mu anormal midir ?? Birde sabah uyandığımda çok bir sıvı olmuyor ve suya benzer bir sıvı oluyor rengi yok ???? Kötü bir şey olur mu

Cevap

Değerli kardeşim, Öncelikle meni ile mezi sıvılarını birbirinden ayırt etmelisiniz. Belkide bu gelen mezidir ve meziden dolayı gusül abdesti almaya gerek yoktur. Meni şehvetle, fışkırarak gelir ve rengi tam beyazdır. Mezi ise, rengi şeffaf su gibidir ve yapışkandır. Genelde meniden önce, sevişirken veya şehevi düşünceler esnasında gelir. Mezi sadece kirlettiği yer temizlenir ve gusül alınmaz.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.