Salı , Aralık 6 2016
Başlangıç / Sorular / Şirk vesveseleri

Şirk vesveseleri

Sponsorlu Bağlantılar

Şirk vesveseleri

Soru

Selamın aleyküm hocam, benim sorum bugün bir arkadaş beni sinir etti bende okul çıkışında ona vurdum koluna yani birde çok acımamıştır kafa attım. Çünkü benle makara yapıyorum hocam karşılık vermessem dahada yapar. Hocam ben ona mesela vurucam şımarıyor içinden bu ara diyor ki mesela 2 gümrükten fazla vurursan ALLAHA TÖVBE HAŞA şirk koşarsın gibisinden laflar geliyor bu böyle bazen konusucam aklıma bu vesvese geliyor hocam aklıma 2 yumruktan fazla geldi bende tamam gibi dedim ama dayanamadım kafa attım bir şey olur mu tövbe haşa.

Cevap

Aleykum selam kardeşim. Vesveseye önem verdikçe daha da fazlalaşır ama vesveseden sana bir günah yoktur çünkü bunlar şeytandan gelir. Öfkeli insanı şeytan çok sever, o nedenle sinirle bir şeyi halledemeyeceğini bil, olmuyorsa da o arkadaşınla görüşme ki yine aynı hataları yapmayasın.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.