Pazar , Aralık 11 2016
Başlangıç / Sorular / Şeytanın vesveseleri

Şeytanın vesveseleri

Sponsorlu Bağlantılar

Şeytanın vesveseleri

Soru

ALLAH ile ilgili aklıma kötü düşünceler geliyo bunları aklıma benmi getiriyorum şeytan mı vesvese veriyo çözemedim aklıma getirmeyeyim diyorum yine düşünüyorum o sırada ALLAHA kötü söz geliyo korkuyorum benmi düşünüp söylüyorum diye ALLAHA inancı olan bir insanım neden ALLAHI kötü düşüneyim bunu ben yapmıyorum değil mi? ALLAHA karşı kendimi suçlu hissediyorum ruhumu kendimi günlerdir böyle çok mutsuz ve düşünceliyim ALLAHI üzdüğüm için pişmanım daha önce hiç böyle bişey başıma gelmedi. Tamam ALLAHA kızdığım zamanlar olmuştu geçmişte pişmanım ama hiç kötü söz söylemedim böyle küfürde düşünmedim ne yapıcam kafir mi oldum bunların hepsini ben mi yaptım şeytan mı beni dürttü?

Cevap

Selamun aleykum kardeşim. Bu düşüncelerinizden size sorumluluk ve günah yoktur çünkü bunlar tamamen vesvesedir. Vesveseden kişiye sorumluluk olmadığı için kafir etmez. Bunlardan kurtulmak istiyorsanız namazlarınızı kılmanız sizin yararınıza olur.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.