Perşembe , Aralık 8 2016
Başlangıç / Sorular / Sevgilimden ayrıldım ama onu çok özlüyorum

Sevgilimden ayrıldım ama onu çok özlüyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Sevgilimden ayrıldım ama onu çok özlüyorum

Soru

Ben 04.10.2015 ayında bi erkekle çıktım mete adında birinle bunla 2 hafta konuştuk sonra 25 ekim de bana dediki ayşe bna mesaj atma arama sorma dedi naptıysa kıskançlığından yaptı neymiş efendim fese resim atma instegramda resim atma uygulamaları kapa bende tam dedim yaptım dediğini. Ben bunlşa tanışmadan önce onun arkadaslarınla konuştum ama sadece arkadaş buda araştırdı kimle naptığımı filan arama dedi msj atma dedi bnde o günden bu yana msj atıyorum arıyom ama her lafında uzatma diyor başkasını seviyor beni sevmiyormuş ama beni çok seviyordu canından çok seviyordu ben buna Allah’ından bulasım bnm gibi yanasın filan konuşmaya beddua ediyom her gün ama etmiycnm daha bundan sonra kafamda soru işaretleri var bana geri dönermi mutlu mudur?

Ben onu çok seviyom canımdan çok onun için ben o namlunun ucuna atlarım bana Ayşem derdi içim giderdi ama o benim için eline kına yaktı a harfinde benim içimde defterine Ayşem büyük harflerle yazdı hala beni seviyomudur bana döner mi geri?

Cevap

Merhaba Ayşe kardeşim. Hayatta insan herşeye sahip olmaz olamayabilir. Sen Allah’tan senin için ne hayırlı ise onu iste. Kendini haram ve günah olan şeylerden korumaya çalış. Helal olmayacak ilişkiler seni eninde sonunda zaten mutsuz edecek. Sen dürüst olmaya devam et Allah sana çok daha hayırlısını vereceğinden emin ol. Önemli olan insanın rabbi ile bağını koparmaması ve haramlardan sakınmasıdır. Allah’a emanet ol.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.