Pazar , Aralık 11 2016
Başlangıç / Sorular / Rüyada evliya türbesi görmek

Rüyada evliya türbesi görmek

Sponsorlu Bağlantılar

Rüyada evliya türbesi görmek

Soru

Rüyada islam alimi kabri

Es selamun aleyküm, ben islam alimleri silsilei aliyye büyükleri mübarekleri pek severim yollarından gitmeye gayret ederim.. evimizin yani apartmanın önünde yeşillik var rüyamda o yeşillikten bizim evin camına kadar yeşil bir kabir yükseliyor ve dolu dolu kar yağıyor kabirin üstüne ışıl ışıl ışıklar yansıyor o kadar güzelki aklımdan çıkmıyor babam salonun perdesini sonuna kadar açıyor ve çok mutlu babama diyorum baba bu kimin kabri burda kabir olur mu babam diyor kızım olur mu öyle şey bu bizim hocamızın kabri (gerçekte hocamızın kabri eyüp sultanda) rüyamda diyorum ama baba kabri ordan buraya getirmek günah değil mi olur mu ki babam diyor olur kızım o hocamız Hüseyin Hilmi Işık (ra) diyor uyanıyorum. Merhum hocamız silsilei aliyye büyüklerimizin sonuncusu islam alimidir. Rüya aklımdan çıkmıyor şimdiden ALLAH razı olsun.

Cevap

masallah ne guzel bir ruya.hayirlara vesile olsun

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir yorum

  1. Ve aleykumusselam kardeşim. Rüyanız hayırlı ve güzeldir inşaallah. Dünyada isetediğiniz bazı şeylerin gerçekleşeceğine yorumlanır. Eğer Allah’a verdiğiniz bir söz varsa o sözü yerine getireceğine de işaret eder. En doğrusunu Allah bilir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.