Pazar , Aralık 4 2016
Başlangıç / Sorular / Rüyada at ve eşek görmek

Rüyada at ve eşek görmek

Sponsorlu Bağlantılar

Rüyada at ve eşek görmek

Soru

Selamın Aleyküm ben kısaca rüyamı anlatayım hayır olsun inşaallah diyerek; rüyamda köyümdeydim yanımda teyzem ve baska kimseler vardı ortalık cok kasvetliydi herkes tedirgin ve korkmustu bi yerden bi yere kaçışıp koşturuyorduk. 2 tane at vardı ahırda atların diri diri derilerini yüzmüşler iskelet gibi karın kısımları bos bi şekilde hayvanların gözleri hala acıktı canlı canlı kim bu eziyeti yapar die korkuyorduk cok acımıstım atlara üzüntüden ve korkudan napacagımı bilmiyordum korkudan kacıyorduk geri geldigimizde bu kez 2 tane esegi öldürüp aynı sekilde işkence etmişler o eşeklerinde derileri yüzülmüş haldeydi ama eşekler canlı deildi atları canlı bırakıp esekleri öldürmüşler kim bu caniler nasıl hayvanların derisini böle yüzmüşler die söylenip duruyordum ve cok korkuyorduk gelip bizede bişi yaparlar die içler acısı bi haldi korkarak uyandım. Daha baska seylerde gördüm ama hatırlayamıyorum dedigim gibi korku kaçış kasvet baya kötüydü tek hatırladıgım o hayvanların tüm derileri yüzülmüş sekilde eziyet edilmeleri 🙁 nedir bu rüyanın anlamı nolur en kısa zamanda cevaplayabilir misiniz Allah rızası için. Ben çok rüya görürüm ama bunun tabirini hiç bir yerde bulamadım yardımcı olursanız sevinirim Allah razı olsun.

Cevap

Aleykum selam kardeşim. Rüyada görülen at, eşek ve korkmak gibi şeyler genel olarak çok hayırla ve çok olumlu olarak tabir edilir. Ama at ile eşeğin bu şekilde görülmesi ise olumsuz bir manaya yorumlanır. Yaşanacak üzüntülü bazı olaylara ve bu süre boyunca yoğun bir stres ve baskı altında kalınacağına, sinirlerinin yıpranacağına ve özellikle de geleceğe dair umutsuzluğa yorumlanır. Elbette en doğrusunu biz değil sadece Allah bilir.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Teşrik tekbiri kazası

Sponsorlu Bağlantılar Teşrik tekbiri kazası Soru Selamun aleykum hocam. Teşrik tekbirleri unutulunca getirilmesi gereken günler …

Namazda tekbir almak

Sponsorlu Bağlantılar Namazda tekbir almak Soru Vitirde sureyi unutup Allaha ekber deyip ara tekbiri verip …

Bir yorum

  1. teşekkür ederim Allah hayırla sonuçlandırsın

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.