Perşembe , Ocak 19 2017
Başlangıç / Rüya Tabiri / Rüyada abinin cezaevinden çıktığını görmek ne anlama gelir

Rüyada abinin cezaevinden çıktığını görmek ne anlama gelir

Sponsorlu Bağlantılar

Soru

Selamaleyküm hocam abimi rüyamda görüyorum cezaevinden çıkmış bizim evde yanında bi adam var ben çok şaşırıyorum tabi çıktığına yanındaki adam suçu işlemiş ben de kızıyorum kendimce onun ne işi var diyorum suçluysa tutuklasınlar diyorum yattığım yerde kalkamıyorum ama hem korkuyorum hemde seviniyorum bu arada hocam abim cinayetten yatıyor daha 1 ay oldu ama abim ben öldürdüğümü hatırlamıyorum diyo şüpheli bi cinaye zaten ALLAH rızası için cevap yazın.

Cevap

Aleykum selam Rabia kardeşim. Allah yardımcınız olsun ve sıkıntılarınızı gidersin. Cezaevinden çıkan abiyi görmek genellikle özgürlüğüne kavuşması manasında yorumlanır. Ayrıca bazen bilinçaltından dolayı görülmesi de mümkündür. Ona dua etmelisiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Rüyada abinin cezaevinden çıktığını görmek başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Rüyada eski sevgilinin eve gelmesi

Sponsorlu Bağlantılar Soru Hocam ayrıldığım erkek arkadaşım bizim eve gelmis annem ben halam ve o …

Rüyada sevdiğinin eve geldiğini görmek ne demek

Sponsorlu Bağlantılar Soru Hocam sevdigim oglan bizim eve gelms damda kuscu kusu ucuruyor o disarıya …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.