Perşembe , Aralık 8 2016
Başlangıç / Sorular / Polis olmak istiyorum

Polis olmak istiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Polis olmak istiyorum

Soru

Selamun Aleyküm Ben Öncelikle bundan 2 sene Önce içimde İnanılmaz bir şekilde polis olma isteği vardı ve gitti bu yazz tekrar geldi Ama Bu sefer başka içimden bi ses hayırlısı böyle canını sıkma polis olucaksın inşallah diyor ama çok fazla diyor içimdeki ses ve En Güzeli bu yaz 5 Vakit namaza başladım yaş 19 ve rüyamda çok çok çokk önemli gördüm adını soyleyemem kusura bakmayın belkide anladınız lütfenn yardım edinn bunların TESADÜF olmadığına inanıyorum. son olarak İstihare namazı yaptım ve cevabını öğrendiğimde Allahımın İzniyle olucam polis dedim İstihare namazıyla inandımki Tesadüf değill cevaplarsanız sevinirim kusura bakmayın Uzunn Allaha emanet olunn

Cevap

Aleykum selam kardeşim. Allah seni bu yolda muvaffak etsin. Polislik güzide mesleklerdendir. Çok bunaldığında ya da üzgün halde iken, böyle güzel rüyalar görmen Allah’ın bir lütfudur. Bunun için şükretmelisin. Kesinlikle ama kesinlikle namazını bırakmamalısın. İstihareden eminsen bu meslek yolunda ilerleyebilirsin. Allah’a emanet ol kardeşim.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.