Perşembe , Aralık 8 2016
Başlangıç / Sorular / Okula gitmeyen çocuğa okunacak dua

Okula gitmeyen çocuğa okunacak dua

Sponsorlu Bağlantılar

Okula gitmeyen çocuğa okunacak dua

Soru

10 yaşındaki oğlum okula gitmekten korkuyor, doktor desteği alıyoruz ama gidemiyor. Hangi duları okumalıyız? Teşekkür ederim.

Cevap

Merhaba kardeşim. İnşaallah bu geçici bir durumdur. Doktor desteği de alıyorsanız bunu çok daha kolay atlatacaksınız. Bu destekle birlikte aşağıdaki şu iki duayı tavsiye ediyoruz:

Bu duayı çocuğunuzla birlikte kıbleye karşı oturun ellerinizi açın ve birlikte okuyun:

Rabbi Yessir ve La Tuassir.
Sehhil Aleyna bi Fadlike Ya Muyessir.
Rabbi Zidna İlmen ve Fehmen Nafien ve Temmim lena bil Hayri
Ya Allah ve Ya Rabbel Alemin.

Rabbim! Kolaylaştır zorlaştıma!
Fazlınla bize kolaylaştır en Kolaylaştıran.
Rabbim! İlmimi artır, Anlayışımızı faydalı kıl ve Hayırla bitir.
Ey Alemlerin Rabbi olan Allah.

Ayrıca şu duayı çocuğunuz yatağa girdikten sonra siz abdestli bir şekilde başını usulca ovarak 7 defa okuyun ve çaktırmadan üzerine üfleyin:

OKUNUŞU:
“Hasbünallâhü ve ni’mel vekil.”

MA’NASI:
“Bize Allah, kâfidir. O ne güzel vekildir.”

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

2 Yorumlar

  1. oglum okula gitmiyor ilk okul bi hafta gitti ondan sonra evde gidicem diyor goturuyorum bi turlu sırasına oturmuyor istiyor ama yapamıyor ben dua okuttum muska yaptım olmuyor dayanamıyorum ne yapıcam lutfen bir bana yardım etsin

    • Bu geçici bir durum olmalıdır onu mutlaka uzaman bir çocuk doktoruna götürün ve doktorun tavsiyelerine göre hareket edin. Allah’ın izniyle faydası olacaktır.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.