Pazar , Aralık 11 2016
Başlangıç / Sorular / La ilahe illa ente sübhaneke inni küntü minezzalimin anlamı nedir

La ilahe illa ente sübhaneke inni küntü minezzalimin anlamı nedir

Sponsorlu Bağlantılar

La ilahe illa ente sübhaneke inni küntü minezzalimin anlamı nedir

Soru

Selamun aleykum hocam. Hapise suçlu olduğu için giren bir kişi bunları okursa faydasını görür mü? Lütfen açıklar mısınız.

Cevap

Aleykum selam kardeşim. Hz Yunus’un balık karnındayken okuduğu duadır. Eğer suçlu olsa bile tövbe eder ve bununla birlikte bu duayı da okuyabilir. İnşaallah kabul edilmesi umulur elbette. Hangi durumda olursak olalım dua etmekten ve rabbimizle bağımızı koparmaktan asla vazgeçmemeliyiz.

Anlamı, Senden başka hak ma’bud yoktur. Seni tenzih ederim. Şüphesiz ki ben zalimlerdenim.
Sa’d bin Malik r.a, Peygamber’den (sav) şunu işittiğini rivayet etmiştir:
«Aziz ve Celil Allah’ın ismi (öyle bir isimdir ki) onunla dua edilirse, Allah kabul eder. Onunla bir şey istenilirse Allah verir. O isim, Yunus bin Metta’nın yaptığı duadır.»
m ve kederden kurtardık. Ve işte böylece mü’minlerİ de kurtarırız.» Bu, o dua ile halini arzedenlere Allah’ın bir şartıdır (kabul buyuracağına dair)» buyurdular.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.