Pazar , Aralık 11 2016
Başlangıç / Sorular / Kürtaj için yol göstermek günah mıdır

Kürtaj için yol göstermek günah mıdır

Sponsorlu Bağlantılar

Kürtaj için yol göstermek günah mıdır

Soru

Hocam kolay gelsin. Ben eczanede çalışıyorum yukarımızda kadın doğum uzmanı var kendisi kürtaj yapıyor. Bazı hastalar geliyor bize kadın doğum doktoru soruyor veya kürtaj doktoru buralarda imiş muayenesi nerede diyor yukarıda deyip gönderiyoruz. Ben kürtaja karşıyım. Şimdi kürtajı biz yaptırmıyoruz kürtajı yapan doktorda biz değiliz ama içimde şüphe oluyor, bunda vebalimiz var mı? Ben istemem yani kürtaj yaptırmalarını. Eczacımıza sordum bu durumu o da doktor ve hasta arasında bu durum biz sadece bize soruyorlar yerini gösteriyoruz dedi. Bu günaha ortak mıyız hocam cevaplarsanız sevinirim. Saygılar.

Cevap

Selamun aleykum kardeşim. Kürtaj dinen kesin bir haramdır ancak annenin hayatı tehlikede olduğu durumlarda ehil doktorlar buna karar verebilir ve kürtaj yapılabilir. Tamamı haram olma durumu olsaydı o zaman sorumluluğunuz olabilirdi ama helal olma durumları olma ihtimali olan bir durumda söz konusu olduğu için inşaallah size bir sorumluluk olmaz. En doğrusunu Allah bilir.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.