Pazar , Aralık 11 2016
Başlangıç / Sorular / Kıskançlık ile imrenmek arasındaki fark nedir

Kıskançlık ile imrenmek arasındaki fark nedir

Sponsorlu Bağlantılar

Kıskançlık ile imrenmek arasındaki fark nedir

Soru

Arkadaşlar merhaba. Kıskançlık ve imrenmek ne anlamlara gelmektedir? Kıskançlık ve imrenmek arasındaki farkı açıklar mısınız? Kıskanmak ve imrenmek aynı şey midir?

Cevap

Merhaba kardeşim. Bu iki huy bir çok insanda bilerek veya bilmeyerek ortaya çıkar. İmrenmek yani gıpta etmek güzel bir huy ancak kıskanma ise kötü olarak kabul edilir.

Kıskançlık:
Bir nimete sahip olan kişinin elinden nimetin gitmesini istemektir.

İmrenmek:
Kişinin, başkasında olan bir şeyin benzerinin kendisinde de olmasını istemesidir.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.