Cumartesi , Aralık 3 2016
Başlangıç / Sorular / Kaba necaset

Kaba necaset

Sponsorlu Bağlantılar

Kaba necaset

Soru

Hocam banyoya girdim sakin kafayla üstümü çıkaraktım ve yıkanacaktım babam beni dövecekti çok kalıyorum diye ki çok kötü dövüyor hemen indirdim altımı. Eşortmanım çorabıma takıldı altımda üç kat giysi. İlk çamaşırımın içine baktım kaba necaset ve eseri yoktu neyse kapının arkasına koydum kapı arkasında havlu vardı. İlk çamaşırımı yere koydum üstüne kirli giysilerimi koydum. Banyodan çıktım sonra aklımdan çıkmadı ya necaseti görmediysem diye. Annem gitti makineye koydu acaba koyarken üstüne değdi mi deydiyse pislik bulaştı mı bulaştıysa makineye bulaştı mı veya kapı arkasında ki havluyla bulaştı mı diye Aklıma takılıyor. İşin kötü yanı ben taharet yapamıyorum ama peçete ile 4_5 kere siliyorum ve ön tarafta kurumuş bir iki damla beyaz nokta vardı gusül gerektirir mi?

Cevap

Selamun aleykum kardeşim. Zaten bir kere bakmışsın ve bir necaset görmemişsin artık daha sonra aklına gelen şeyleri önemseme bunlar vesvesedir. Velev ki necaset bulaşmış olsa bile çamaşır makinesinde bu çamaşırlarda ne kadar necaset varsa zaten çıkar ve temiz olur. Anlaşılan bir mazeretten dolayı su ile temizlenemyiorsun bunun içinde endişelenme. Sen için rahat edecek şekilde temizlendikten sonra artık gerisinden sorumlu olmazsın.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Teşrik tekbiri kazası

Sponsorlu Bağlantılar Teşrik tekbiri kazası Soru Selamun aleykum hocam. Teşrik tekbirleri unutulunca getirilmesi gereken günler …

Namazda tekbir almak

Sponsorlu Bağlantılar Namazda tekbir almak Soru Vitirde sureyi unutup Allaha ekber deyip ara tekbiri verip …

2 Yorumlar

  1. Evet çamaşır makinesinde sıkıntı yok acele ile çıkardım etrafa deydi nereye deydi bilmiyorum necaset göremedim ama içim rahat etmedi peki ikinci sorumun cevabını alamadım?
    Birde mazeretim var tabiki Sol elim tutmuyor tutmuyor çok az yani uyuşuk bardağı zor tutuyorum Sol Elle.acele işe şeytan karışır lafı çok doğruymuş.hep acele ettiğimde başıma bir şey geliyor.

  2. Meninin geldiğini hatırlamıyorsan ve meni gibi görünmüyorsa ki anlattığına göre meni değildir o zaman bu mezidir. Meziden dolayı da gusül gerekmez.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.