Salı , Aralık 6 2016
Başlangıç / Sorular / İstimna ne zaman yapılır

İstimna ne zaman yapılır

Sponsorlu Bağlantılar

İstimna ne zaman yapılır

Soru

selamunaleyküm hocam şimdi ben bir film izledim fazla sapık bişey yoktu .baktım ki penisime birşey oluyor dayanamıyorum .oynuyor sanki mecburen yastıkla istimna yaptım rahatladım da .gusül gerekir mi gerekiyosa da ben almadım aileme de demeye utanıyorum.namazım kabul olur mu aynı şey kızlara da mı gerekli kızlarda mı istimna yapabilir nolur cevap
bir sorum daha olacaktı şey ben istiharenin 1.gününü yaptım uyudum ama uykum çok saçmaydı bişey anlamadım duam kabul olmuyor mu birde göz zinası yaparsak namazımız kabul olur mu

Cevap

Aleykum selam kardeşim, kız erkek farketmez, istimna yapan kişi gusül abdesti almak zorundadır. Cunüp iken namaz kılınmaz, tövbe et kardeşim bi daha sakın yapma. Keyfi yapılan istimna haramdır, zinaya düşme tehlikesi var ise yapılabilir.
İstiharede gördüğün rüya illa ki aklındaki konu ile ilgili olmayabilir. Uyandığında kalben ne hissediyorsan, ona göre hareket edebilirsin. Göz zinası da haramdır kardeşim, insan Allah’tan birşeyler istiyorsa, Allah’ın emir ve yasaklarına uyması lehine olur.
Namazımızın kabul olup olmadığını yalnız Allah bilir, bırakma namazını Allah kabul etsin, daim etsin.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.