Cuma , Aralık 9 2016
Başlangıç / Sorular / İstihare namazı yorumları

İstihare namazı yorumları

Sponsorlu Bağlantılar

İstihare namazı yorumları

Soru

Ben evleneceğim kişi için istihare ye yattım ilk gün bir şey görmedim ikinci gün ise baya karışık gördüm yırtılmış 10 lira beyaz araba mavi araba açık gri araba bide siyah şişme yelek koyu gri hırka gördüm. 3.gün tekrar yattim yeşil salatalık ile pembe kravat beyaz gömlek siyah ceketli takım gördüm kafam karıştı bu kişi benim için Hayır mı şer mi?

Cevap

Selamun aleykum kardeşim. İstihare rüyası için ilk gece görülen rüyaya itibar edilir. Eğer bir işaret alınmamışsa o zaman iki ve üç olarak defalarca tekrar edebilir. Bu rüyalarınız karışık rüyalardır. Siz bu istihare esnasında tam olarak içinize doğan hisse göre bir karar verebilirsiniz. Çünkü istihare için esas olan rüya değil insanın içine doğan ilahmdır histir.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

4 Yorumlar

  1. Ama ilk gün bişey görmedim 2.ve 3. Gün gördüğüm renkler Hayra mı işaret acaba?

  2. 2 ve 3. gecelerde gördüğünüz rüyalar olumsuz olarak yorumlanır ama siz yinede içinize o konuda veya o rüyalar ile ilgili gelen hissin ne olduğuna bakın. Ve unutmayın istihare ile amel etmek ne farzdır nede vaciptir önemli olan istişare de ederek doğru bir karar vermeye çalışmaktır.

  3. Hocam son sorum babaannem yattı bide benim için istihare ye oda yeşile dönük bi sürü sarı yumuşak kavun görmüş bu ne demek oluyor acaba?

  4. İstiharede herkesin kendisi için yatması gerekir. sünnette olan budur. Kavun görmek ise hayırla tabir edilir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.