Pazar , Aralık 11 2016
Başlangıç / Sorular / Haksız yere yetim maaşı almak

Haksız yere yetim maaşı almak

Sponsorlu Bağlantılar

Haksız yere yetim maaşı almak

Soru

Selamun aleykum hocam,

Benim babam 4 sene önce vefat etti devlet bana okuyana kadar maaş bağladı. Şu an üniversite 1. sınıfım aylık 900 e yakın maaş alıyorum fakat ben okuduğum bölümü beğenmedim tekrar sınava çalışıyorum bu sırada da okula gitmiyorum okul derslerini aksattım geri dönüşü de yok. Bu sene için kısacası okulu bıraktım ama kaydımı sildirmedim yani maaş almaya devam ediyorum kaydımı sildirirsem maaş alamam maaş alamazsam -900 olacak ve bir işe girip çalışmam gerekecek o zamanda sınava nasıl çalışacağım yani şu anki yaptığım şeyden dolayı o aldığım para haram olur mu? okuyup gösterip okula gitmiyorum, kursa falan gidiyorum sınava çalışıyorum.

Cevap

Aleykum selam kardeşim. Bütün bu konularda yani devletten alınacak her türlü maaş olsun veya yardım olsun ancak yasalara uygun olursa alınması helal olur. Sen kendi durumunda sana ne şekilde bir hak tanınıyorsa o şekilde alman caiz olur veya olmaz. Bunu sen araştırmalısın ve sen karar vermelisin .

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.