Perşembe , Aralık 8 2016
Başlangıç / Sorular / Günahlar kaç yaşında yazılmaya başlar

Günahlar kaç yaşında yazılmaya başlar

Sponsorlu Bağlantılar

Günahlar kaç yaşında yazılmaya başlar

Soru

Herkesin Hayatında olmuştur mutlaka hatalı davranışlar…

Evet Hocam şükürler olsun ilişkiye girmedim hiç ama bende küçükken yani ortalama 12-13 yaşında iken meraktan mıdır nedir erkek arkadaşımla birbirimizin pantolon üstünden o bölgeye vurur kaçardık sıkar kaçardık gelirdi sürterdi pantolonuma bende döverdim tabi bende yapardım sonra kaçardık falan filan…şimdi düşünüyorum da ne cahil bir kafa varmış çocukken….kesinlikle ama kesinlikle gay veya biseksüelde değilim olmadımda hiç bir zaman ama yinede günahtır diye düşünüyorum bu yaptıklarımız…insanın aklı reşit olma yaşı yani 15-16 yaşından sonra oturmaya başlıyor…kıssadan hisse hocam erkek çocuklarına ortalama kaç yaşından itibaren günah veya sevap yazılmaya başlanır?

Cevap

Selamun aleykum kardeşim. Yaptığını çocukluğa mâl edemezsin. Hatalısın. O yaşlarda ergenliğe girmemiş olabilirsin ama bu, hiç hoş bir şey değildir. Yine de tövbe etmen senin yararınadır.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.