Salı , Aralık 6 2016
Başlangıç / Sorular / Gerçeğe aykırı beyanda bulunmak

Gerçeğe aykırı beyanda bulunmak

Sponsorlu Bağlantılar

Gerçeğe aykırı beyanda bulunmak

Soru

Hocam ben bursluluk için bilgilerimi verirken annemin asgari ücretle çalıştığını babamın ise işsiz olduğunu söyledim çünkü kayıtlarda böyle gözüküyordu ama aslında annem ve babam esnaf durumumuz orta borçlarimiz çok. Gerçek haliyle yazsam da çıkardı büyük ihtimalle ama kayıtlarda öyle olduğu için öyle yazdım haram olur mu diye hiç düşünmemiştim ama şimdi içim hiç rahat değil ne yapmam gerek? Yardım edin lütfen ben haram para mı yedim bu zamana kadar?

Cevap

Merhabalar kardeşim. Müslüman gerçeğe aykırı beyan veremez bu doğru değildir. Velevki hakkınız olsa bile sizin doğruyu söylemeniz gerekir. Bunu ilk imkan bulduğunuzda düzeltmeniz daha hayırlı olacaktır inşaallah.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

2 Yorumlar

  1. Duzeltmeye imkanim yokki ne yapicam bu para haram mi almamali miyim almayacaksam ne yapicam cevap verin lutfen yardim edin bana

  2. Bir bilir kişiye danışın eğer bu yardım için gerekli şartları taşıdığınız söylerse herhangi bir şey yapmanız gerekmez. Eğer bunu hakketmediğinizi söylerse o zaman bunu kullanamazsınız.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.