Cumartesi , Aralık 10 2016
Başlangıç / Sorular / Evlilik siteleri caiz midir?

Evlilik siteleri caiz midir?

Sponsorlu Bağlantılar

Evlilik siteleri caiz midir?

Soru

Selamun aleykum hocam ben yalnızım kimsem yok evlenmek istiyorum ama bana kız bakıcak yakınım yok bu gidişte bir günaha düşmekten korkuyorum acaba evlilik sitelerinden kendime göre birileriyle tanışıp evlenmem doğru mudur ?

Cevap

Aleykum selam kardeşim. İnternete başvuru yapıp, bekleme süresinden sonra tanıma süreçleri birbirini takip edecektir. Belki de kandıracaklardır seni. Etrafında ne kadar tanıdık varsa söyle, araştırsınlar. Bu, ayıp bir şey değildir. Ve sağlıklı bir yöntemdir.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.