Perşembe , Aralık 8 2016
Başlangıç / Sorular / Dua ederken sıkılmak

Dua ederken sıkılmak

Sponsorlu Bağlantılar

Dua ederken sıkılmak

Soru

Dua ederken içimde hep bi sıkıntı bunalma durumları

Hocam ben normal bi şey yapmadan otururken içimden bi ürperti geliyor ve bana sanki “kalk Rabbine yalvar” diyor gibime geliyor kalkıyorum abdest alıyorum vakit namazı veya nafile namaz kılıp namazdan sonra uzun uzun dua ediyorum günahlarım için hayırlı bir eş için yalvarıyorum hep ama dua ederken içimde hep bi sıkıntı oluyor sanki başka bi ses o kadar günahın var “zina ettin, yalan yemin ettin kefaret vermedin, eksik namazların var..” gibi şeyler söylüyor sanki o ses sonra ben diyorum Rabbim hiç yüzüm yok ama senden başka gidecek kapımda yok nolur yardımcım ol diyorum ama o içimde ki bunalma halı gitmiyorum ağlıyorum bazenleri ne yapmam gerekiyor dualarim kabul olmuyor mu Rabbim affetmeyecek mi beni 🙁 ağzımda hep estağfurullah, salavat veya namaz süreleri namazlarımı kılıyorum kur-an okuyorum esmaul husna dan zikirler cekiyorum ama neden bu iç huzursuzluk.

Cevap

Selamun aleykum. Şeytan insanı umutsuzluğa düşürmek için kişinin kalbine böyle hisler verir. Halbuki neden umutsuz olalım ki? Zira hz Hamza’yı şehit etmiş, Vahşi bile af diledi, affoldu. Başka bir örneğe gerek yok kardeşim. Allah’adır dönüşümüz. O’ndan yüz çevirmek kimin haddinedir, haşa. Allah’a emanet ol.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.