Cumartesi , Aralık 10 2016
Başlangıç / Sorular / Bitmiş durumdayım

Bitmiş durumdayım

Sponsorlu Bağlantılar

Bitmiş durumdayım

Soru

Bana yardım edin ne olur içimden Allahla ilgili vesveseler geçiyor ne yapıcam içim den haşa Allah y… diyor bende içimden ya şeytana uyup söylediysem Allahı inkar ettirmeye çalışıyor oysaki ben Allahı biliyor ve iman ediyorum napıcam aklımı kaybetmek üzereyim. Ya Allah beni affetmezse dinden çıkarım diye korkuyorum yoksa çıktım mı ne olur söyleyin bundan sonra nasıl yaşarım ben intihar geçiyor aklımdan ne yapacağım bittim ben günlerdir ağlıyorum nefes almakta zorlanıyorum çok titriyorum nuskada taşıyorum fayda etmiyor okunmuş su içiyorum yine devam ediyor napıcam sürekli tövbe ediyorum dilimden ama içim Allaha neler söylüyor bir bilseniz.

Cevap

Selamun aleykum kardeşim için rahat olsun çünkü bunlar tamamen şeytanın sana verdiği vesveselerdir. Yani senin düşüncelerin değil. Vesveseyle kimse dinden çıkmaz. Abdestli gez ve namazını bırakma, vesveseler geldiği zaman hemen bulunduğun yerden uzaklaş, uğraşacak bişey bul.
Bildiğin dualardan oku. Üzülecek bir durum yok, Allah’a emanet ol kardeşim.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir yorum

  1. EY MARAZ-I VESVESE İLE MÜPTELÂ!

    Biliyor musun, vesvesen neye benzer? Musibete benzer. Ehemmiyet verdikçe şişer; ehemmiyet vermezsen söner. Ona büyük nazarıyla baksan büyür; küçük görsen küçülür. Korksan ağırlaşır, hasta eder; havf etmezsen hafif olur, mahfî kalır. Mahiyetini bilmezsen devam eder, yerleşir; mahiyetini bilsen, onu tanısan, gider.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.