Perşembe , Aralık 8 2016
Başlangıç / Sorular / Birini sevdiğinden ayırmak

Birini sevdiğinden ayırmak

Sponsorlu Bağlantılar

Birini sevdiğinden ayırmak

Soru

Hocam ben görücü usulü biriyle tanıştım benim bir arkadaşım sürekli bizi ayırmak için elinden geleni yaptı ben onunla evlenmeyeyim diye o seni istemiyor sevmiyor zorla evlenecek sevmediğinle mi evleneceksin diye üzerimde psikolojik baskı kurdu sonunda da bitti bir nevi o arkadaş bizi ayırdı gibi oldu onun yaptığı doğru mu günah mı ve biz neden evlenemedik o kişiyle?

Cevap

Merhaba kardeşim evlilik bir seçimdir, kendi iradenizle seçer veya seçmezsiniz. Bu kişinin yaptığı doğru değildir nitekim evlendikten sonra birbirini seven, aşık olan insanlar mevcuttur. Önemli olan kişilerin evlenebilecek kriterlere sahip olmalarıdır. Zaten her iki taraf da evliliği isteseydi bugün evli olabilirdiniz.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.