Cuma , Aralık 9 2016
Başlangıç / Sorular / Ailem evlenmeme karşı

Ailem evlenmeme karşı

Sponsorlu Bağlantılar

Ailem evlenmeme karşı
Soru

Ailem beni sevdigime vermiyo biz cok ciddi dusunuyoruz 19 yaşımdayım sadece söz olsun istiyoruz ama annemle babam istemiyo sebepleride dinine düşkün namaz felan kiliyo benim giyinisimi degistirdi diye istemiyolar ama biz istiyoruz nasıl kabul ettire bilirim napmam gerek. Kacmak çözüm yolumu?

Cevap

Kaçmak asla bir çözüm yolu değildir. Kaçmakla hem aileni üzmüş olursun ve belkide ömür boyu onları kaybetmiş olursun. Sabırlı olun daha yaşın çok genç. Haramdan uzak durun ve Allah’a hayırlı bir yol nasip etmesi için dua edin.

Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan Evlenemiyorum ama evlenmek istiyorum başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

İlgini Çekebilir

Mumsema nedir

Sponsorlu Bağlantılar Mumsema nedir Soru Arkadaşlar merhabalar. Mumsema nedir? Lütfen sizden ricam bu soruma doğru …

Bedir uhud nedir

Sponsorlu Bağlantılar Bedir ve uhud nedir ne anlamlara gelir kısaca yazınız. Bedir ve Uhut, peygamber …

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.